SULZER szennyvíz szivattyúk
Piranha merülő motoros szennyvízszivattyúk
Leírás
Az ABS PIRANHA aprítóéles hidraulikával szerelt merülőszivattyúit arra szerkesztették, hogy szennyvízgyűjtő tartályokat hatékonyan és gazdaságosan víztelenítsen kis átmérőjű csővezetéken keresztül, magánházaknál, közüzemeknél és ipari területeken.
A PIRANHA 08 PE110 merülőszivattyúkat arra tervezték, hogy szennyvízgyűjtő tartályokat hatékonyan és gazdaságosan víztelenítsen kis átmérőjű csővezetéken keresztül, magánházaknál, közüzemeknél és ipari területeken.
· A szennyvíz eltávolítására ritka beépítésű települések lakó egységeiből és házaiból, ahol a hagyományos csatornázás kiépítése túl drága, vagy ahol a kedvezőtlen talajviszonyok miatt nagy át mérőjű csővezetékek kiépítése problémás.
· A szennyvíz eltávolítására autópálya pihenőkből, közüzemi épületekből vagy a városon belüli épületek felújításakor.
A szivattyúzható közegek: fekáliával és más nehéz szennyeződéssel terhelt szennyvizek, a legmagasabb közeghőmérséklet folyamatos üzemben 40°C, rövid ideig 60°C.
A PIRANHA S12 PE110 szerkezeti anyagai: a motorház, a hidraulikaház és a járókerék öntöttvas (ENGJL250), a tengely korrózió álló acél (AISI 420), a csavarok korrózióálló acél (AISI 316). A szivattyúkhoz (S motorszéria) opcionálisan rendelhető DI olajtér-felügyelet és hőfok felügyelet.
A PIRANHA PE30 PE110 szivattyúk IEC6003430 szerinti IE3-as szintű szuperhatékony motorokkal szereltek, alapkialakításban robbanásbiztos kivitelűek és kettős csúszógyűrűs tengelytömítést tartalmaznak.
A PIRANHA PE30 PE110 szivattyúk hűtőköpeny nélkül is működhetnek száraz beépítésű szivattyúként.
A PIRANHA 0809 típusok kitűnően alkalmazhatóak „egy ház – egy átemelő” rendszerben a szivattyú kis súlya, aprítórendszere, nyomócső mérete miatt.
A PIRANHA 0809 szerkezeti anyagai: felső motorház rozsdamentes acél AISI304, alsó motorház és hidraulika öntöttvas (ENGJL250), a tengely korrózióálló acél (AISI 420), az aprítórendszer korrózióálló acél (AISI 316), a járókerék mű anyag.
A PIRANHA 0809 típusok felső motorházában indító kondenzátor vagy relé található, így külső indítást nem igényelnek.